خواب وحشت ناک
خواب وحشت ناک

عاقا شب خواب بودم خواب دیدم:

رفتم مدرسه بعد یه دفعه کلی خفاش میاد و اسمونو میپوشونه بعد هممون هجوم میاریم سمت کلاسامون بعد یخورده که گذشت اوضاع خوب شد منم اعتقاد داشتم یکی از بچه هامون خون اشام و گرگینس چپ چپ نگاهش میکردم اعتماد داشتم که کار خود خوده مشنگشه از در کلاس زنگ سوم رفتم بیرون تو راهرو بعد همون گرگینه اومد از یقم گرفت بعد یکی از دوستام هم معلوم بود گرگینه شد میخواست بازومو گاز بگیره که نزاشتم بعد از چند دقیقه همه بیرون پناه گرفته بودن رفتم از یکی بچه ها پرسیدم چیشده گفت تو مدرسه یه جن اومده بعد از گذشت چند ساعت معلممون تصمیم گرفت بره پیش جنه منم با التماس رفتم باش بعد همینکه پامونو از در راهرو گذاشتیم تو یکی از چراغا خاموش شد معلممون گفت:شاید سوخته ولی وقتی نگاه کرد دید نه! ترکیده لامپ بعدش دیه جرعت نکردیم بریم تو و اینجا بود که مادر گرامی منو برا نماز صبح بلند کرد و من با سکته قلبی مواجع شدم 


[ پنج شنبه 12 آذر 1394 ] [ 10:53 ] [ fàþèmèh ßhìŕàìßhì♤ ] [ بازدید : 275 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
آخرین مطالب
تو وب نیستم (1395/01/08 )
سلااام (1394/11/29 )
خبر دااااغ (1394/10/25 )
پاستا (1394/10/21 )